1
|
Halkla ilişkiler ve Reklam disiplininin ilişkili olduğu diğer disiplinlerin temel kavramlarını kavrayabilme ve reklam disipliniyle olan bağlantılarını kurabilme
|
2
|
Topluluk önünde sunum yapabilme, düşüncelerini net bir şekilde ifade edebilme, takım çalışmasında yer alabilme, karşılaşılan sorunların çözümüne katkı sunabilme gibi çeşitli iletişim becerilerini elde edebilme
|
3
|
İlgi ve yetenekleri diğer mesleklere transfer edebilir, giderek daha da teknolojik ve bilgi tabanlı olan bir toplumda liderlik rolü üstlenebilir.
|
4
|
Evrensel düzeyde araştırma yapabilir.
|
5
|
İnterdisipliner bir alan olarak iletişimin diğer disiplinlerle ilişkisinin ileri derecede farkındadır
|
6
|
Mesleki etik ilkleri kavrar ve uygular.
|
7
|
İletişim alanındaki ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olur ve iletişim süreçlerinin tüm boyutlarını bilir.
|
8
|
Etkili mesleki konuşma ve yazma bilgi ve becerisine sahiptir.
|
9
|
Alana özgü bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanır.
|
10
|
İletişim sektörünü, sektörün de beklentilerini göz önünde bulundurarak, yeterlilikler doğrultusunda yönlendirebilir.
|