Sosyal Hizmetler konusunda ileri seviyede bilgiye ve kullanma becerisine sahip olmak.
1. Sosyal Hizmetler alanında edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgileri, faaliyet ve fonksiyonları bilmek ve kullanabilmek, 2. Hizmet sektöründe kullanılan uluslararası kavramlara hakim olmak, değişen verileri yorumlayabilmek, değerlendirebilmek ve hızlı çözüm önerileri geliştirebilmek, 3. Etkin iletişim kurma becerisine sahip olmak, 4. Bilgi ve iletişim teknolojilerini etkin kullanmak.
1. Sorumluluk sahibi olmak. 2. Edindiği bilgi ve becerileri, eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilmek, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilmek ve öğrenmesini yönlendirebilmek, 3. Hizmet sektörünün paydaşlarıyla ilişkilerini analiz etmek ve etkin biçimde yürütmek, 4. Düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini verilerle destekleyerek üçüncü kişilerle paylaşabilmek, 5. Etik değerlere sahip olmak, 6. Kalite yönetimi ve süreçleri ile çevre koruma ve iş güvenliği konularında yeterli bilince sahip olmak,