1
|
Öğrencilerin, Medya ve İletişim alanına ilişkin temel kavramsal yapı ve bilgileri öğrenmesi
|
2
|
Alana ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisini kazanma,
|
3
|
Medya ve İletişime özel sorularla ilgili olarak, bu temel kaynakları kullanarak çalışmalar yapabilme,
|
4
|
Alana ilişkin kendilerine yöneltilen soruları araştırma ve cevaplama; ayrıca eleştirel düşünebilme ve medya ve iletişim problemlere ilişkin çözüm üretebilme becerisini kazanabilme,
|
5
|
Problemleri saptama, tanımlama, formüle etme ve çözme becerisine sahip olabilme,
|
6
|
Bir sistemi veya sistem bileşenlerini tasarlama ve modern tasarım yöntemlerini uygulama becerisine sahip olabilme,
|
7
|
Alanındaki uygulamaların evrensel ve toplumsal boyutlardaki etkilerinin bilincinde olabilme,
|
8
|
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilincine sahip olabilme,
|
9
|
Alanında ürettiği veya elde ettiği verileri analiz ve sentez yapma, raporlama ve sunma becerisine sahip olabilme,
|
10
|
Bilgiye erişebilme ve kaynak araştırması yapabilme, veri tabanlarını ve diğer bilgi kaynaklarını etkin olarak kullanabilme becerisine sahip olabilme,
|
11
|
Bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisine sahip olabilme,
|
12
|
Öğrenmek için hareketliliği artırmak ve yaşamboyu öğrenmeyi teşvik edebilme,
|
13
|
Ulusal eğitim sistemlerinin çeşitliliğinin göz önünde bulundurulup iş piyasasında kendini daha fazla gerçekleştirebilme,
|
14
|
Bağımsız çalışabilme ve sorumluluk alabilme yetkinliğine sahip olabilme,
|
15
|
Farklı bilimler arasındaki bütünlüğü ve örtüşmeyi ortaya çıkararak yeni bilgilere ulaşabilme.
|