1
|
Pazarlama alanında uzmanlık düzeyinde kuramsal ve uygulamalı bilgiye sahip olmak
|
2
|
Pazarlama alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilmek
|
3
|
Pazarlama alanına ilişkin bilgileri analitik ve sistematik olarak analiz edebilmek, yorumlayabilmek ve değerlendirebilmek
|
4
|
Pazarlama alanına ilişkin edindiği bilgileri kullanmak suretiyle verileri yorumlayabilmek, analiz edebilmek, sorunları tanımlayabilmek ve çözüm önerileri getirebilmek
|
5
|
Pazarlama alanının ilişkili olduğu diğer alanlarla etkileşimi açıklayabilmek
|
6
|
Edindiği bilgi ve becerileri, eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilmek
|
7
|
Pazarlama ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilmek
|
8
|
Düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilmek
|
9
|
Pazarlama alanına ilişkin yapılacak çalışmalara özgünlük ve katkı sağlayabilmek
|
10
|
Toplum, çevre ve sosyal adalet bilincine sahip, özgüvenli ve etik değerlere saygılı olmak
|