1
|
İletişim alanındaki kuramsal ve hukuki yaklaşımları bilir ve uygular.
|
2
|
Yeni medyanın toplumsal yaşam, ekonomi, kültür ve siyaset gibi alanlar üzerindeki etkilerini çözümleme becerisine sahip olma.
|
3
|
Yeni medya çalışmalarında kendi yeterliliklerinin farkında olur.
|
4
|
Görsel, yazılı ve sözlü iletişim yöntemlerini kullanarak yeni medya ile ilgili konuları uzman veya uzman olmayan kişilere etkili ve doğru bir şekilde aktarır.
|
5
|
Dijital medya okuryazarlığı becerisi ile her tür medya metnini çözümler.
|
6
|
Farklı iletişim sistemlerini bütünleşik bir yaklaşımla analiz edebilme yeteneği vermek.
|
7
|
Yeni medya temel kavram ve uygulamalarını ve yeni medyanın çalışma alanlarını bilir.
|
8
|
Yeni medya için içerik üretme, yönetme ve bunları yayma yetkinliğine sahiptir.
|