1
|
Lisans düzeyine uygun olarak çocukların normal nörogelişimi ile ilgili güncel bilgilere sahiptir, bunları geliştirebilir.
|
2
|
Gelişim Nörolojisine yönelik yayınları ulusal ve uluslararası düzeyde takip edebilir, bu kaynaklardan edindiği bilgileri kullanabilme ve farklı disiplinlerden gelen bilgilerle bütünleştirebilme özelliğine sahiptir.
|
3
|
Gelişim Nörolojisinin temel taşlarını bilir, çocukta bu süreçte ortaya çıkabilecek patolojileri tanıyarak ilgili alanlara zamanında yönlendirmelerle erken müdaheleye zemin hazırlar.
|
4
|
Klinik çalışmaları tasarlar, araştırma planlar ve sonuca ulaştırır
|
5
|
Alanı ile ilgili konuları pozitif bilimsel düşünce ve kanıta dayalı tıp yaklaşımını benimseyerek yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli bir biçimde tartışır ve paylaşır.
|
6
|
Aday, program bitiminde Çocuk Gelişimi ile ilgili konularda bilimsel klinik ve/veya tanımlayıcı araştırma/sunum/yayın yapar.
|
7
|
Bilgi kaynaklarına yüksek düzeyde ulaşabilme yetisine sahip olur. Elde ettiği verileri kendi verileri ile karşılaştırıp eleştirel bir şekilde değerlendirebilir.
|
8
|
Mesleki ve profesyonel ortamdaki sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceler ve bunları geliştirmek üzere gereğini yapar.
|
9
|
Etik ilkelerin ve etik kurulların birey ve toplum için önemini bilir, etik davranır.
|
10
|
Programın bitiminde aday kendi dalında bilgi ve becerileriyle örnek olur. Diğer disiplinlerle ortak projeler oluşturabilir ve kendi bilgi birikimlerini yeni başlayanlara aktarabilir.
|