1
|
Öğrenci alanında güncel ders kitapları, uygulama araç gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuram ve uygulama bilgilerini yazılı ve sözlü olarak ifade edebilme yetisine sahip midir?
|
2
|
Öğrenci alanıyla ilgili yazılmış yayınları takip etme alışkanlığı edinerek analitik ve eleştirel düşünme yetisine sahip midir?
|
3
|
Öğrenci alanıyla ilgili amaç ve hedeflerini belirlemiş olarak uygun çalışma biçim ve alışkanlıklarını geliştirme yetisine sahip midir?
|
4
|
Öğrenci dilin ve edebiyatın kültürler arası etkileşimdeki yeri ve öneminin bilinciyle farklı kültürleri tanıma becerisine sahip midir?
|
5
|
Öğrenci alanıyla ilgili edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, sorunları saptayabilme ve gerekçelendirilebilir çözümler önerebilme yetisine sahip midir?
|
6
|
Öğrenci alanıyla ilgili karşılaşılan ve öngörülmeyen karmaşık sorunları çözmek için takım çalışmasına açık olma ve takım çalışması sırasında işbirliği, dayanışma ve yardımlaşmanın önemini kavrama yetisine sahip midir?
|
7
|
Öğrenci alanıyla ilgili her türlü olasılığı göz önünde bulundurarak uygun iletişimi sağlayacak bireysel girişimlerde bulunabilecek midir?
|
8
|
Öğrenci alanıyla ilgili her türlü olasılığı göz önünde bulundurarak uygun iletişimi sağlayacak bireysel girişimlerde bulunabilir mi?
|
9
|
Öğrencinin yabancı dil öğrenme etkinliğinde amaç ve hedefleri belirli midir?
|
10
|
Öğrenci alanında sahip olduğu bilgi ve deneyimlerini alanla ilgili yetkin kişilerle paylaşabilme, karşıt görüşlerini savunabilme yetisine sahip midir?
|
11
|
Öğrenci sosyal veri analizi yapabilmek ve veri türüne bağlı uygun analiz yöntem ve tekniklerini seçip yürütebilecek midir?
|
12
|
Öğrenci sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olacak mı?
|