1
|
Alanında güncel ders kitapları, uygulama araç gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuram ve uygulama bilgilerine sahip olmak
|
2
|
Alanıyla ilgili temel kavram ve kuramları özümseme, tartışma ve bu bilgileri alanında uygulayacak veya sorgulayacak düzeyde bilgiye sahip olmak
|
3
|
Alanıyla ilgili yazılmış kaynaklar ve alanını destekleyen diğer kaynakları değerlendirebilecek kuramsal bilgilere sahip olmak
|
4
|
Alanıyla ilgili ürettiği ve elde ettiği verileri raporlama ve takdim etme becerisine sahip olmak
|
5
|
Çevresel bilginin alanıyla ilgili bağlantısını kurma ve geliştirme refleksine sahip olmak
|
6
|
Alanıyla ilgili edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, sorunları saptayabilme ve gerekçelendirilebilir çözümler önerebilme becerisine sahip olmak
|
7
|
Alanıyla ilgili karşılaşılan ve öngörülmeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilmek
|
8
|
Alanıyla ilgili her türlü olasılığı göz önünde bulundurarak uygun iletişimi sağlayacak bireysel girişimlerde bulunabilmek
|
9
|
Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve bu gereksinimleri karşılayabilmek
|
10
|
Alanında sahip olduğu bilgi ve deneyimlerini alanla ilgili yetkin kişilerle paylaşabilme, karşıt görüşlerini savunabilmek
|
11
|
Alanıyla ilgili temel dil ve edebiyat bilgilerini kavrama becerisini kazanarak alan bilgilerini eğitim öğretim amacına yönelik olarak kullanabilmek
|
12
|
Diğer sosyal/insani bilimler (sanat tarihi, arkeoloji, filoloji, hukuk, sosyoloji, psikoloji, ilahiyat, felsefe, görsel sanatlar) alanlarından faydalanabilmek
|
13
|
Türkçeyi güzel ve doğru bir şekilde kullanabilmek.
|
14
|
Editörlük, yazarlık ve senaryo yazarlığı gibi mesleklere ait temel bilgileri edinmek.
|