1
|
Alanında güncel ders kitapları, uygulama araç gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuram ve uygulama bilgilerine sahip olmak
|
2
|
Alanıyla ilgili temel kavram ve kuramları özümseme, tartışma ve bu bilgileri alanında uygulayacak veya sorgulayacak düzeyde bilgiye sahip olmak
|
3
|
Alanıyla ilgili yazılmış kaynaklar ve alanını destekleyen diğer kaynakları değerlendirebilecek kuramsal bilgilere sahip olmak
|
4
|
Alanıyla ilgili ürettiği ve elde ettiği verileri raporlama ve takdim etme becerisine sahip olmak
|
5
|
Alanında edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgileri; araştırma ve topluma hizmet alanlarında, kullanabilmek
|
6
|
Alanıyla ilgili edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, sorunları saptayabilme ve gerekçelendirilebilir çözümler önerebilme becerisine sahip olmak
|
7
|
Alanıyla ilgili karşılaşılan ve öngörülmeyen karmaşık sorunları çözmede ekip kurabilmek ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilmek
|
8
|
Alanıyla ilgili her türlü olasılığı göz önünde bulundurarak uygun iletişimi sağlayacak bireysel girişimlerde bulunabilmek
|
9
|
Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve bu gereksinimleri karşılayabilmek
|
10
|
Alanında sahip olduğu bilgi ve deneyimlerini alanla ilgili yetkin kişilerle paylaşabilme, karşıt görüşlerini savunabilmek
|
11
|
Beşeri bilimler alanında disiplinler arası araştırma ve inceleme yapabilmek
|
12
|
Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilmek
|
13
|
Bir kaynak dil kullanarak alanındaki bilgileri izlemek ve ilgili alandaki uzman ve uzman olmayan kişi ve kuruluşlarla bu bilgileri paylaşabilmek
|
14
|
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma konularında yeterli bilince sahip olmak
|