1
|
Öğrenci yüksek lisans eğitimi sırasında almış olduğu dersler ile tez dönemine hazır hale gelmiş midir?
|
2
|
Ders içeriği, öğrencilerin lisansüstü seviyeleri dikkate alınarak düzenlendi mi?
|
3
|
Ders müfredatı, öğrencinin tez konusunu şekillendirmesinde olumlu yönde etkiye sahip midir?
|
4
|
Ders esnasında öğrenciye bilimsel tartışma ortamı sağlanıyor mu?
|
5
|
Öğrenci edindiği formasyonu pratiğe dökebilecek seviyeye erişmiş midir?
|
7
|
Öğrenci Leh Dilinin ürünlerini bilimsel ölçütler çerçevesinde anlayıp inceleyebilir mi?
|
8
|
Öğrenci Polonya'nın tarihi ve çağdaş gelişimi ile güncel konumu hakkında akademik düzeyde bilgi sahibi olabilir mi?
|
9
|
Öğrenci, Polonya'nın dil, edebiyat, kültür ve tarih bilgilerini akademik düzeyde kavrama becerisi kazanabilir mi?
|
10
|
Öğrenci alanıyla ilgili yazılmış yayımları takip etme alışkanlığı edinerek analitik ve eleştirel düşünme yetisine sahip mi?
|
10
|
Öğrenci, Polonya dili, edebiyatı, kültürü ve tarihini üzerine bilimsel çalışmalara üretebilir mi?
|