Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sözcük kavramını açıklayabilme | |||||||||||||||
Sözcük türleri ve söz varlığı ile ilgili temel kavramları açıklayabilme | |||||||||||||||
Sözcük ve sözcükle ilgili kavramlarla alakalı tartışmalarda görüşlerini gerekçeleriyle ifade edebilme | |||||||||||||||
Sözcük öğretiminde kullanılan yöntem ve teknikleri ayırt edebilme | |||||||||||||||
Sözcük öğretiminde kullanılan yöntem ve teknikleri ayırt uygulayabilme | |||||||||||||||
Temel dil becerileri, dil öğretimi yöntem ve yaklaşımları çerçevesinde sözcük öğretimi uygulamalarını ayırt edebilme ve uygulayabilme | |||||||||||||||
Sözcük öğrenme stratejilerini belirler ve öğrenicileri uygun sözcük öğrenme stratejisini kullanmaları konusunda yönlendirebilme | |||||||||||||||
Düzeye uygun sözcük öğretimi araçları geliştirebilme ve geliştirilmiş olan sözcük öğretimi etkinliklerini değerlendirebilme | |||||||||||||||
Söz varlığı ve sözcük öğretimi ile ilgili ulusal ve uluslararası yayınları takip edebilme | |||||||||||||||
Söz varlığı ve sözcük öğretimi ile ilgili araştırma yazıları yazabilme |