HİZMET PAZARLAMASI

Öğrenme Çıktıları / Özgü Ölçüt Matrisi

Öğrenme Çıktıları
Genel ekonomik yapı içerisinde hizmet sektöründe yaşanan gelişmeleri analiz eder
Hizmetin somut üründen farklı olduğunu ve temel özelliklerini öğrenir
Hizmet pazarlamasının, mamül pazarlamasından ayrılan yönünü öğrenir
Hizmet işletmelerinde yararlanılan farklı pazarlama karması bileşenlerinin önemini anlar
Hizmet sektöründe fiyatlandırma konusuna ilişkin temel ilkeleri bilir ve uygun fiyatlandırma stratejileri oluşturur.

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024