Öğrenme Çıktıları | ||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Paranın tanımı ve fonksiyonları hakkında bilimsel düşünce geliştirme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Paranın iktisadi önemi ve ödemeler sisteminin gelişimini etraflıca yorumlama | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Para talebi teorilerini piyasa koşullarına uyarlama | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Paranın ampirik bakımdan önemini kavrama ve para-üretim ilişkisini kurabilme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Parasal aktarma mekanizması hakkında analiz yapabilme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Para, enflasyon ve refah ilişkisini kurabilme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Reel ve nominal faiz oranları, Fisher etkisi konularına hâkimiyet | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Rasyonel beklentiler varsayımı ve parasal analize yeni klasik yaklaşımlar hakkında pratik ve teorik çıkarımlar yapabilme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Friedman'ın para talebine fiyat teorik yaklaşımını güncel verilerle uygulama | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Parasal analize yeni Keynesgil yaklaşım perspektifi geliştirme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |