Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Atomcu felsefenin temel kavramlarını öğrenmek | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | |||||
Atomculuğun felsefi ilkelerini kavramak | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | |||||
Epikouros felsefesinin Atomcu felsefeden ayrıldığı ilkeleri kavramak | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | |||||
De Rerum Natura'daki konular, tartışımalar hakkında bilgi sahibi olmak | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | |||||
Lucretius'un Roma Edebiyatı'nda neden özel bir yere sahip olduğunu kavramak | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | |||||
Felsefi bir şiir yazmanın düz yazı eseri yazmaktan farkını anlamak | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Lucretius'un Batı edebiyatı ve modernite üzerinde bıraktığı muazzam etkinin nedenlerini kavramak | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | |||||
Lucretius'un yaşadığı dönemin sosyo-politik olaylarının eserdeki yansımalarını kavramak | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | |||||
De Rerum Natura ile modern edebiyat eserleri arasında karşılaştırmalar yapmak | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | |||||
Bir konu üzerine araştırma yapıp sınıfta sunma becerisi kazanmak | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 |