Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Siyaset ve edebiyat arasındaki ilişkiyi irdeleyebilmek | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 3 | |||||
Sosyo-politik şartların edebi eserlere yansımalarını analiz edebilmek | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 3 | |||||
Söylev türleri ve hitabet teknikleri hakkında bilgi sahibi olmak | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | |||||
Hitabet ve politika ilişkisini irdeleyebilmek | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | |||||
Hamilik kurumu üzerinden siyasetin edebiyata yöne verme çabasını kavrayabilmek | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 3 | |||||
Pastoral şiir, didaktik şiir ve elegeia gibi söz konusu dönemde altın çağını yaşayan şiir türlerini analiz edebilmek | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | |||||
Cumhuriyet dönemi ile Erken İmparatorluk dönemi edebiyatları arasında karşılaştırma yapabilmek | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | |||||
Chiasmus, metafor, alegori gibi söz sanatlarını irdeleyebilmek | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | |||||
Latince bir edebi metni, ilham aldığı Yunanca edebi metinle karşılaştırabilmek | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 5 | 4 | 5 | 3 | |||||
Latince bir edebi metni, ilham verdiği modern edebi metinle karşılaştırabilmek | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 |