Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Latin Edebiyatı'ndaki dönemler ve türler hakkında bilgi sahibi olmak | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 2 | |||||
Sosyo-politik şartların edebi eserler üzerindeki etkisini analiz edebilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | |||||
Roma'nın hakim yönetici sınıfının çeşitli edebi türlerle doğrudan bağını analiz edebilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | |||||
İki temel hitabet okulu arasındaki farkları irdeleyebilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 2 | |||||
Latince bir edebi metindeki aliterasyon, asonans gibi söz sanatlarını analiz edebilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 2 | |||||
İskenderiye şiiri ve yeni şairler akımı hakkında bilgi sahibi olmak | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 3 | 2 | |||||
Tragedya, destan, yergi gibi, Batı edebiyatının da temel metinlerine ilham veren türleri ayrıt edebilmek | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 3 | 2 | |||||
Kaynak metin ile çeviri ya da uyarlama metni arasında karşılaştırma yapabilmek | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 2 | |||||
Siyaset ve edebiyat arasındaki ilişkiyi irdeleyebilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | |||||
Latin şiirindeki bazı vezinler hakkında bilgi sahibi olmak | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 2 |