Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Roma Edebiyatı'ndaki dönemler ve türler hakkında bilgi sahibi olmak | 4 | 3 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | |||||
Sosyo-politik şartların edebi eserlere yansımalarını analiz edebilmek | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | |||||
Edebiyat kelimesinin tanımı ve sınırları hakkında bilgi sahibi olmak | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | |||||
Latince edebi metinlerin köklerini oluşturan metinler hakkında bilgi sahibi olmak | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | |||||
Latince bir edebi metindeki aliterasyon, asonans gibi söz sanatlarını analiz edebilmek | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | |||||
Edebiyat çevirisinin avantaj ve dezavantajlarını irdeleyebilmek | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | |||||
Tragedya, komedya, destan gibi, Batı edebiyatının da temel metinlerine ilham veren türleri ayrıt edebilmek | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | |||||
Kaynak metin ile çeviri ya da uyarlama metni arasında karşılaştırma yapabilmek | 4 | 3 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | |||||
Siyaset ve edebiyat arasındaki ilişkiyi irdeleyebilmek | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | |||||
Latin şiirindeki bazı vezinler hakkında bilgi sahibi olmak | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 |