Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenci 19. yüzyıl İngiltere'sinin detaylı arka plan bilgisini kazanır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Öğrenci, Viktorya dönemi zihniyetine ilişkin tanımlayıcı özellikleri ve konuları belirleyebilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Öğrenci İngiliz romanına ilişkin eleştirel teoriyi bilir; tarihsel ve kronolojik arka planı. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Öğrenci 19. yüzyıl romanını 18. yüzyıl örneğiyle karşılaştırabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Öğrenci, toplumsal değişimin önemli bir bileşeni olarak 'toplumsal roman'ın ilkelerini ve eleştirisini açıkça tanımlayabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Öğrenci Viktorya dönemi romanının ana temalarını sıralayabilir ve onun en önemli uygulayıcılarını isimlendirebilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Öğrenci, belirli bir Viktorya dönemi romanını olay örgüsü, karakterizasyon, diyalog vb. açısından karmaşık bir şekilde analiz edebilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |