Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
17 yy İngiliz tarihi hakkında bilgi sahibi olacaklardır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
17. yy yer alan önemli olayları konuşabileceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Bu yüzyıldaki siyasal, kültürel ve toplumsal olayları tartışabileceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Yüzyılın en önemli temsilcisi olan John Milton hakkında edindikleri bilgi çerçevesinde, yazarın siyasal ve entellektüel duruşunu göreceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Milton'ın epik şiiri Paradise Lost (Yitik Cennet) hakkında şiirin türü ve bu türün özellikleri hakkında fikir beyan edebileceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Öğrenciler 12 kitaptan oluşan bu epik şiirin 1. ve 9. kitaplarını inceleyip bu kitaplar hakkında fikir sunabileceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Tanrı, Şeytan, Adem ve Havva hakkında Hıristiyan bakış açısıyla konuşabileceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Milton'ın bu eseri İncil'e dayandırarak bir şekilde yeniden yazdığını/yorumladığını görüp, bu konuda tartışabileceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Milton Yitik Cennet'i siyasal açıdan bakıldığında niye yazdı? Bu konu hakkında konuşabileceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Yitik Cennet'in Dünya Edebiyatındaki önemi ve bizim bu eseri neden okuduğumuz öğrenciler tarafından tartışılabilecektir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |