Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
16 yy İngiliz tarihi ile beraber dünya tarihini ve yer almış önemli olayları göreceklerdir. | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||||||
Kraliçe 1. Elizabeth'in sadece bir ülke yöneticisi olmadığını, bir edebi figür olduğunu göreceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Kraliçe 1. Elizabeth'in 2 düz yazı ve bir şiirini çalışarak onun bir kadın olarak ülkeyi yarım asır nasıl güçlü bir karakter olarak yönetebildiğini ürettiği eserlerde göreceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Thomas More ve onla beraber "Utopia" kavramını ve bunu daha önce eserlerinde yaratan yazar ve filozofları tanıyabileceklerdir. | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||||||
More'un Utopia'sındaki politika, evlilik ve toplumsal yaşam biçimlerini görüp bunu güncel hayat ile karşılaştırabileceklerdir. | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||||||
Öğrenciler bir şiir türü olarak sone geleneğini ve bu şiir türün hangi şartlar altında doğduğunu öğreneceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Sone şiir türünün İngiltere'ye nasıl geldiğini ve nasıl kullanıldığını göreceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
İki önemli şair Thomas Wyatt ve Earl of Surrey ve sonelerini tanıyacaklardır ve bu sonelerde hangi edebi teknikleri kullandıklarını göreceklerdir. | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||||||
Sir Philip Sidney ve şiir anlayışını öğrenip edebiyata katkısını göreceklerdir. | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||||||
Sidney'nin Astrophel ve Stella adlı toplu sonelerinden birkaçını çalışabileceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |