Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenci temel kültür kuramlarını ayrıntılarıyla kavrar. | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||
Öğrenci temel kültür kuramlarını ayrıntılarıyla açıklayabilir. | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||
Öğrenci yapısalcılık kuramını ve onun öncüsü Claude Lévi-Strauss’u tanır. | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||
Öğrenci Ferdinand de Saussure'nin yapısalcılık kuramına olan etkisini kavrar. | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||
Öğrenci yorumsamacı kuramın nasıl ortaya çıktığını öğrenir. | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||
Öğrenci, insan ve kültür ilişkisini teorik olarak kavrar. | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||
Öğrenci, insan ve kültür ilişkisini teorik olarak açıklayabilir. | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||
Öğrenci, simgeselcilik-yorumsamacılık kuramını ve öenmli kuramcı Clifford Geertz’i tanır. | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||
Öğrenci, Postyapısalcılık kuramını ve önemli kuramcılar olan Michel Foucault ve Pierre Bourdieu’u tanır. | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||
Öğrenci insan ve kültür ilişkisini güncel antropoloji bilgisini biçimlendiren teorik çerçevede açıklayabilir. | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |