Öğrenme Çıktıları | ||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
İnsan Haklarına ilişkin kuramsal bilgi edinir, bu bilginin iletişim alanındaki yansımalarını kavrar. | ||||||||||||||||||||||
Gazetecilik uygulamalarını insan hakları açısından değerlendirmeyi öğrenir. | ||||||||||||||||||||||
Hak ve özgürlüklere saygılı habercilik kurallarına uygun habercilik yapar. | ||||||||||||||||||||||
Demokrasi, insan hakları bağlamında medya etik kurallarına uygun davranır. | ||||||||||||||||||||||
Irkçı, ayrımcı politikalar hakkında farkındalığı yüksek tutum geliştirir. | ||||||||||||||||||||||
Cinsiyetçi tutum ve uygulamalar hakkında farkındalığı yükselir. | ||||||||||||||||||||||
Hak temelli gazetecilik uygulamalarına uygun etik kurallara değer verir. | ||||||||||||||||||||||
Hak temelli gazetecilik -Barış gazeteciliği uygulamaları hakkında farkındalık geliştirir. | ||||||||||||||||||||||
Yerel - ulusal- uluslararası ölçekte yaşanan sorunların bireysel, sosyal, kültürel hak bağlamını geniş bir perspektiften ele alır. | ||||||||||||||||||||||
Disiplinler arası bir kavrayışla sorun, olay ve gelişmeleri iletişim açısından geniş bir perspektiften ele alır. |