MARKA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ

Öğrenme Çıktıları / Özgü Ölçüt Matrisi

Öğrenme Çıktıları
Halkla ilişkiler disiplinine ilişkin temel bir kavram olarak marka iletişim sürecini anlar. 5 5 5 5 5 5 5 3 5 4
Marka iletişimi odağında halkla ilişkiler, reklam, pazarlama ve bağlantılı diğer disiplinler arasındaki bilgilerini sentezleyebilir. 5 5 5 5 5 5 5 3 5 4
Etik marka iletişimi uygulamalarının nasıl gerçekleştirilmesi gerektiğini bilir. 5 5 5 5 5 5 5 3 5 4
Markalara yönelik iletişim çabaları ekseninde halkla ilişkiler, reklam ve pazarlama gibi disiplinindeki güncel gelişme ve durumları değerlendirebilir ve yorumlayabilir. 5 5 5 5 5 5 5 3 5 4
Çağdaş marka iletişimi anlayışına uygun teorik bilgileri edinir ve uygulamaya nasıl aktarılacağını öğrenir. 5 5 5 5 5 5 5 3 5 4
Günümüz marka yönetimi anlayışının hedef kitle odaklı yapısını bilir. 5 5 5 5 5 5 5 3 5 4
Marka iletişiminin bütünleşik yapı ekseninde iletişim bilimi ve bağlantılı disiplinler çerçevesinde ne şekilde yürütüleceğini bilir. 5 5 5 5 5 5 5 3 5 4
Marka iletişimi araştırmalarında kullanılan yöntemlere dair bilgi sahibi olur. 5 5 5 5 5 5 5 4 5 4
Marka iletişimindeki güncel gelişmeleri ve dijitalleşme sürecinin marka iletişim sürecine olan etkisini değerlendirebilir. 5 5 5 5 5 5 5 3 5 4
Günümüzde pazarlama, halkla ilişkiler ve reklam çabalarında markalamanın gerekliliği ve bu gerekliliği karşılamaya yönelik stratejik düşünce ile iletişim becerilerine sahip olur. 5 5 5 5 5 5 5 3 5 5

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024