HALKLA İLİŞKİLER

Öğrenme Çıktıları / Özgü Ölçüt Matrisi

Öğrenme Çıktıları
Halkla ilişkiler kavramını tanımlayabilecekler. 5 3 3 4 4 3 3 2 4 2
Halkla ilişkilerin bağlantılı olduğu alanların neler olduğunu tartışabileceklerdir. 5 4 4 4 5 3 4 2 5 2
Halkla ilişkiler uzmanının taşıması gerektiği niteliklerin neler olduğunu öğrenip, bir halkla ilişkiler ajansıyla çalışmanın temel kurallarını tartışabileceklerdir. 5 4 4 4 5 3 4 3 5 2
Halkla ilişkilerin tarihsel gelişiminin günümüze yansımasını değerlendirebileceklerdir. 5 4 4 4 5 3 4 3 5 3
Basın Ajansı tanıtım modeli, kamuyu bilgilendirme modeli, iki yönlü asimetrik model ve iki yönlü simetrik modelin ne anlama geldiğini ifade edebilecekledir. 5 5 4 4 5 3 4 3 5 3
Hedef kitlenin ne anlama geldiğini ve nasıl tanımlanması gerektiğini ortaya koyaabileceklerdir. 5 5 4 4 5 3 4 3 5 3
Hedef kitlenin yapısını öğrenip, en uygun iletişim biçiminin ne olabileceğine karar verebileceklerdir. 5 5 4 4 5 3 4 3 5 4
Halkla ilişkiler kampanyasının adımlarını ayrıntılı olarak değerlendirebileceklerdir. 5 5 4 4 5 3 4 3 5 4
Başlangıç düzeyinde bir halkla ilişkiler kampanyası tasarlayabileceklerdir. 5 5 4 4 5 3 4 3 5 5
Uluslararası halkla ilişkiler uygulamalarının neler olduğunu anlayabileceklerdir. 5 5 4 4 5 3 4 3 5 5

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024