Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Fen ve sağlık bilimleri alanındaki bilgi kaynaklarına erişim yöntemlerini anlama. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Bilimsel veritabanlarını etkili bir şekilde kullanma becerisi geliştirme. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Bilimsel araştırma makalelerini ve kaynakları değerlendirme yeteneği kazanma. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Bilgiye erişimde etik ve yasal konuları anlama ve uygulama bilinci geliştirme. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Bilimsel bilgi yönetimi ve kaynakların düzenlenmesi konularında bilgi edinme. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Bilimsel literatürdeki trendleri ve güncel gelişmeleri takip edebilme yeteneği. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Veri tabanları ve kütüphane kaynakları aracılığıyla araştırma yapabilme yeteneği geliştirme. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Bilimsel bilgiyi derleme, analiz etme ve sunma becerilerini geliştirme. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Literatür tarama ve bilgiye erişimdeki pratik engelleri aşabilme yeteneği. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Bilgiye erişimdeki en iyi uygulamaları ve kaynakları değerlendirme yeteneği kazanma. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |