Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenciler, enerji güvenliği, enerji yoksunluğu, yenilenebilir enerjiye geçiş ve jeopolitik riskler gibi küresel enerji politikasıyla ilgili kritik kavramları tanımlayabilecek ve açıklayabilecektir. | 4 | 5 | 4 | 1 | 5 | 4 | 5 | 2 | 1 | 2 | |||||
Öğrenciler, çeşitli enerji kaynaklarının (yenilenebilir ve yenilenemez) küresel pazardaki jeopolitik etkilerini anlayacaklardır. | 5 | 5 | 4 | 1 | 2 | 3 | 5 | 2 | 4 | 2 | |||||
Öğrenciler, petrol krizleri gibi önemli tarihsel değişiklikleri tanımlayabilecek ve dünya politik sahnesindeki nedenlerini ve sonuçlarını anlayabileceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 2 | 5 | 4 | 5 | 2 | 3 | 5 | |||||
Öğrenciler, tarihsel bağlamların mevcut enerji politikalarını ve küresel aktörler arasındaki politik ilişkileri nasıl şekillendirdiğini değerlendireceklerdir. | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 1 | 2 | 4 | 1 | |||||
Öğrenciler, enerji politikasını şekillendirmede devlet ve sivil toplum kuruluşlarının rolünü eleştirel bir şekilde analiz edecektir. | 4 | 5 | 4 | 2 | 3 | 5 | 4 | 5 | 4 | 2 | |||||
Öğrenciler, ulusal ve uluslararası düzeylerde enerji politikalarının ve girişimlerinin politik, ekonomik, sosyal ve çevresel sonuçlarını değerlendirebilecektir. | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 3 | 3 | 3 | 5 | 4 | |||||
Öğrenciler, uluslararası enerji anlaşmazlıkları, yenilenebilir enerjiye geçişler ve iş birliği anlaşmaları üzerine çeşitli vaka çalışmalarını inceleyecek ve teorik çerçeveler ile tarihi bilgileri uygulayacaklardır. | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 1 | 2 | 2 | |||||
Öğrenciler, enerji kaynaklarına ve küresel tüketim eğilimlerine dayalı potansiyel gelecekteki politik çatışmaları tahmin edecektir. | 5 | 4 | 4 | 5 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 5 | |||||
Öğrenciler, enerji üretimi, dağıtımı ve tüketimiyle ilgili etik düşünceleri, eşitlik, adalet ve çevresel sorumluluk konularını tartışacaklardır. | 5 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 5 | 4 | |||||
Öğrenciler, küresel olarak sürdürülebilir ve adil enerji uygulamalarını teşvik etmek için stratejiler veya politikalar önerecektir. | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |