PAZARLAMADA GÜNCEL KAVRAMLAR

Öğrenme Çıktıları / Özgü Ölçüt Matrisi

Öğrenme Çıktıları
Yeni ekonomi süreci ve internetle beraber pazarlamada meydana gelen değişimleri tanımlar.
Pazarlamadaki güncel gelişmeler ve trendler hakkında değerlendirme yapabilir.
Güncel pazarlama sorunlarının çözümüne yönelik yaklaşım geliştirir.
Sosyal sorumluluk, etik ve sürdürülebilirlikle ilgili pazarlama uygulamaları geliştirebilir.
Pazarlama kavramına ve güncel uygulamalarına yönelik bir bakış açısı geliştirir.
Pazarlama anlayışının gelişimini kavrayarak aşamalarını karşılaştırır.

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024