Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Metinlerarasılık durumunu açıklayabilecek | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Metinlerarasılık kuramını uygulayabilecek | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Metinlerarasılığın özellikle post-modern yazındaki rolünü irdeleyip açıklayabilecek | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Metinlerarasılık ve çoksesliğik arasındaki ilişkiyi açıklayabilecek | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Metinlerarasılık durumunun nasıl tarihi gözden geçirmek için bir araç olarak kullanıldığını açıklayabilecek | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||
Metinlerarasılık durumunun yazını biçem olarak nasıl etkilediğini analiz edip açıklayabilecek | |||||||||||||||
Metinlerarasılık durumunun alt kültürlerin öykülerini yaymasındaki rolünü analiz edip açıklayabilecek | |||||||||||||||
Bakhtin ve Kristeva gibi düşünürlerin metinlerarasılık durumuna nasıl yaklaştıklarını açıklayabilecek | |||||||||||||||
Metinlerarasılık durumu ile yapı bozuculuğu arasındaki ilişkiyi analiz edip açıklayabilecek | |||||||||||||||
Metinlerarasılık durumunun egemen kültürün gözden geçirilmesinde oynadiği rolü irdeleyip açıklayabilecek |