Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sosyal Bilimlerde temel kavramları kavrayabilme, kavramlar arası ilişkilere detaylarıyla hakim olabilme | |||||||||||||||
Yaşam boyu öğrenme için gerekli olan bilgiye ulaşma yollarını bilme | |||||||||||||||
Öğrenim sürecinde elde edilen bilgileri neden sonuç ilişkileri ile değerlendirebilme; hangi bilgiye nerede, ne zaman ve niçin ihtiyaç duyulacağını takdir edebilme | |||||||||||||||
Avrupa Birliği ekonomisi alanındaki gelişmeleri yayın taraması, seminer, konferans, çalıştay gibi mesleki etkinlikler yoluyla izlemek ve kazanımları diğer uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme | |||||||||||||||
Avrupa Birliği ekonomisi alanına yönelik çalışmaları bilimsel bakış açısıyla inceleyebilmek, verileri değerlendirebilmek, çözüm önerileri üretebilme | |||||||||||||||
Uygulamalarda karşılaşılan sorunları çözmek amacıyla bilimsel çalışma platformları oluşturma | |||||||||||||||
Yenilikçi, aydın, toplum, çevre ve sosyal adalet bilincine sahip, özgüvenli ve etik değerlere saygılı olma | |||||||||||||||
Mesleki ve etik sorumluluk bilincini taşımak suretiyle, etkin çalışabilme becerisi, sorumluluk alma özgüveni; kendine güven ve girişimci sahibi olma; takım çalışması içinde dayanışmayı ön plana alma | |||||||||||||||
İktisadi ve sosyal çevreye dair bilgileri bilgileri edinme, işlevlerini ve faydalarını ayırt edecek donanıma sahip olma | |||||||||||||||
Avrupa Birliği ekonomisi alanındaki gelişmeleri yayın taraması, seminer, konferans, çalıştay gibi mesleki etkinlikler yoluyla izlemek ve kazanımları diğer uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilmek |