SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ

Öğrenme Çıktıları / Özgü Ölçüt Matrisi

Öğrenme Çıktıları
DİJİTAL PAZARLAMA, PAZARLAMA 4.0, INFLUENCER MARKETING'İN NE ANLAMA GELDİĞİNİ BİLİR
SOSYAL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN NE OLDUĞUNU BİLİR
DİJİTAL PAZARLAMADA EN ÇOK KULLANILAN MECRALAR VE ÖGELERİN NELER OLDUĞUNU VE NE ANLAMA GELDİKLERİNİ BİLİR
AĞ TOPLUMUNUN NE ANLAMA GELDİĞİNİ BİLİR
SOSYAL MEDYA KULLANICILARININ ÖZELLİKLERİNİ BİLİR
X, Y, Z KUŞAKLARI VE DİJİTAL YERLİLERİN ÖZELLİKLERİNİ BİLİR
SOSYAL MEDYA VE TEKNOLOJİ KULLANIMININ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİLERİ HAKKINDA BİLGİ SAHİBİDİR
SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ NE ANLAMA GELDİĞİNİ VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASINDA SÜRECİN NASIL İŞLETİLDİĞİNİ BİLİR
SOSYAL MEDYADA ARAŞTIRMA VE ANALİZ İLE İLGİLİ TEMEL BİLGİLERİ BİLİR
SOSYAL MEDYADA KRİZ YÖNETİMİ İLE İLGİLİ TEMEL BİLGİLERİ BİLİR

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024