Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bilim Felsefesini ve buna bağlı olarak İletişim alanını felsefi düzeyde yorumlar. | |||||||||||||||
Toplumsal yapılanmalar ve paradigmalar hakkında bilgi sahibi olur. | |||||||||||||||
İletişimi tarihsel paradigma ile ve sosyolojik, psikolojik, sosyo psikolojik düzeylerde okur, inceler ve yorumlar İletişimin her bir parçasını oluşturan dil, anlatım, üslup ve iknayı bilir. | |||||||||||||||
İletişimin stratejik uygulama alanları olan propaganda, halkla ilişkiler, psikolojik operasyon, algı yönetimi konularını öğrenir. | |||||||||||||||
İletişimin stratejik boyutuna ilişkin fikir sahibi olur. | |||||||||||||||
Alanla ilgili bilgi, gözlem ve deneyimlerini artırmak için araştırma yeteneği geliştirir. | |||||||||||||||
Değişen toplumsal yaşam ve buna bağlı olarak iletişim araç, yöntem ve uygulamaları hakkında bilgi sahibi olur. | |||||||||||||||
Stratejik bakış açısı ile iletişim stratejisi geliştirir ve uygular Bilimsel yayın üretme disiplinine kavuşur ve bilim etiğine uygun çalışma üretir. | |||||||||||||||
Alanla ilgili bilimsel araştırma yapabilir ve yaptığı çalışmayı etkili bir şekilde sunabilir. |