Öğrenme Çıktıları / Özgü Ölçüt Matrisi
| Öğrenme Çıktıları |
|
|
|
|
|
|
| Haçlı kaynakları ve Türk tarihine dair temel kavramları öğrenir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Haçlı ve Türk tarihinin metodolojisini kavrar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Haçlı ve Türk tarihine dair güncel kuramları öğrenir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Konu ile ilgili birinci el kaynakları öğrenir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Konu ile ilgili güncel literatürü kullanır. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Konu ile ilgili problemleri değerlendirme becerisi geliştirir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Olaylar hakkında sebep sonuç ilişkisi kurma becerisi edinir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Konu ile ilgili güncel tartışmaları izleme becerisi geliştirebilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| En az bir yabancı dil öğrenmesi gerektiği hususunda farkındalık kazanır. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Disiplinler arası çalışma yapma becerisi edinebilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek