TURİZM İŞLETMELERİNDE YÖNETİM-ORGANİZASYON

Öğrenme Çıktıları / Özgü Ölçüt Matrisi

Öğrenme Çıktıları
Turizm sektöründeki ulusal ve uluslararası trendleri ve politikaları takip etme becerisi kazanmak.
Turizmin temelini oluşturan insan unsurunu anlayabilmek ve insanlar ve toplumlar arasındaki ilişkilerin mekanizmasını takip edebilmek
Öğrenim sürecinde elde edilen bilgileri neden-sonuç ilişkileri ile değerlendirebilmek; hangi bilgilerin nerede, ne zaman ve neden gerekli olduğunu takdir edebilme.

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024