Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenciler 1970’lerden bu yana sosyal bilimlerde yürütülen mekan, yer ve peyzaj tartışmalarına, daha çok coğrafya ve antropoloji yazınlarına odaklanarak, vakıf olacaklar. | |||||||||||||||
Mekan, yer, peyzaj kavramlarının ortak ve ayrımsal yanlarını öğrenecekler. | |||||||||||||||
Söz konusu kavramların antropoloji, coğrafya ve arkeoloji alanında ne şekillerde ele alındığını bilecekler. | |||||||||||||||
Mekan, yer, peyzaj kuramlarını özgün bir araştırma projesi geliştirmek üzere kullanacaklar. | |||||||||||||||
Mekan, yer, peyzaj kavramlarıyla ilişkili araştırma soruları ve yöntemleri geliştirecekler. | |||||||||||||||
Mekan, yer, peyzaj kavramlarıyla ilişkili geliştirdikleri araştırma proje fikrini bir öneriye dönüştürmeyi öğrenecekler. | |||||||||||||||
Mekan, yer, peyzaj kavramlarıyla ilişkili geliştirdikleri araştırma projeyi ileri okumalar yaparak geliştirecekler. | |||||||||||||||
Mekan, yer, peyzaj kavramlarıyla ilişkili geliştirdikleri araştırma önerisini ödeve dönüştürecekler. | |||||||||||||||
Mekan, yer, peyzaj kavramlarıyla ilişkili geliştirdikleri araştırma önerisini sınıfta sunacaklar. | |||||||||||||||
Proje sunumu sırasında sınıf arkadaşları ve öğretim üyesiyle fikir alışverişinde bulunarak, alana ilişkin yöntem bilgilerini geliştirecekler. |