Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dersi alan öğrenciler; (1) iletişim araştırmalarında temel oluşturan farklı paradigma türleri hakkında bilgi sahibi olur, | 5 | ||||||||||||||
(2) araştırma problemi belirler ve olası çözüm yollarına ilişkin öngörüde bulunur, | 5 | ||||||||||||||
(3) Nitel ve nicel araştırmasının farklılık gösteren kuramsal temelleri ve bakış açılarına ilişkin bilgi sahibi olur, | 5 | ||||||||||||||
(4) Nicel ve nitel araştırma sahasına uygun işlem süreci kurgulayabilir ve yürütebilir, | 5 | ||||||||||||||
(5) Araştırma perspektifiyle ilişkili olarak uygun araştırma modelini benimseyebilir, tasarlayabilir ve desen kurabilir, | 5 | ||||||||||||||
(6) Yöntem, teknik ve tür hakkında bilgi sahibi olur ve amaca uygun araştırma modelini organize edebilir, | 5 | ||||||||||||||
(7) Araştırma yazımı ve raporlanmasına ilişkin beceri kazanır, | 5 | ||||||||||||||
(8) Araştırma tasarımına uygun veri toplayabilir ve veriyi temizleyebilir, | 5 | ||||||||||||||
(9) Veri seti içerisindeki bağlantı noktalarını değerlendirip yorumlayabilir, | 5 | ||||||||||||||
(10) Araştırmacı rolü dolayısıyla shaip olduğu etik sorumluluk ve ilgili etik ilkeler hakkında bilgi sahibi olur. | 5 |