| Radyo yayıncılığının tarihsel önemini kavrar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Tarihsel süreçte değişen radyo dinleyicisini tanımlar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Topluluk radyolarının genel özelliklerini ve işlevlerini anlar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Etkileşimli yayıncılığın önemini kavrar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Üniversite radyolarının genel özelliklerini ve işlevlerini anlar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Radyonun öğrenim süreçleri üzerindeki etkisini ve rolünü kavrar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Dijitalleşen ses yayıncılığının özelliklerini anlar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Hastane ve hapishane gibi niş radyo yayıncılık modellerinin özelliklerini ve işlevlerini kavrar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Afet ve olağanüstü hal dönemlerinde radyonun rolünü ve önemini anlar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Alternatif radyo yayıncılık modellerinin demokrasi kültürüne katkısını kavrar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|