Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tarih Disiplininin gerektirdiği bilimsel etik yaklaşımına, kuramsal ve uygulamalı temel bilgi birikimine sahip olabilir. | 5 | ||||||||||||||
Modern çalışmaları ve güncel tartışmaları takip edebilir ve katkıda bulunabilir. | 5 | ||||||||||||||
Alanında ileri araştırmalar ve projeler için gerekli donanıma sahip olur. | 5 | ||||||||||||||
Ulusal ve uluslararası akademik standartları benimseyebilir. | 5 | ||||||||||||||
Alanlarında birinci elden kaynakları doğru şekilde okuyabilir ve değerlendirebilir. | 5 | ||||||||||||||
Türkiye tarihi, kültürleri ve uygarlıkları hakkında güncel ve güvenilir bilgiyi kavrar. | 5 | ||||||||||||||
Dünya tarihi, kültürleri ve uygarlıkları hakkında güncel ve güvenilir bilgiyi kavrar. | 5 | ||||||||||||||
Alanıyla ilgili farklı disiplinlerin çözüm önerilerine açık ve bunları analiz ederek yorumlayabilir. | 5 | ||||||||||||||
Tarih bilgisine ve metodolojisine ihtiyaç duyulan eğitim, medya, bürokrasi, turizm, kültür ve yayımcılık gibi alanlarda güvenilir uzman/danışman olarak görev alabilir ve rapor hazırlayabilir. | 5 | ||||||||||||||
Alanındaki gelişmeleri takip edebilecek düzeyde en az bir yabancı dil öğrenme hususunda farkındalığa sahip olur. | 5 |