| Tarih Disiplininin gerektirdiği bilimsel etik yaklaşımına, kuramsal ve uygulamalı temel bilgi birikimine sahip olabilir. |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Modern çalışmaları ve güncel tartışmaları takip edebilir ve katkıda bulunabilir. |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Alanında ileri araştırmalar ve projeler için gerekli donanıma sahip olur. |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Ulusal ve uluslararası akademik standartları benimseyebilir. |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Alanlarında birinci elden kaynakları doğru şekilde okuyabilir ve değerlendirebilir. |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Türkiye tarihi, kültürleri ve uygarlıkları hakkında güncel ve güvenilir bilgiyi kavrar. |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Dünya tarihi, kültürleri ve uygarlıkları hakkında güncel ve güvenilir bilgiyi kavrar. |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Alanıyla ilgili farklı disiplinlerin çözüm önerilerine açık ve bunları analiz ederek yorumlayabilir. |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Tarih bilgisine ve metodolojisine ihtiyaç duyulan eğitim, medya, bürokrasi, turizm, kültür ve yayımcılık gibi alanlarda güvenilir uzman/danışman olarak görev alabilir ve rapor hazırlayabilir. |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Alanındaki gelişmeleri takip edebilecek düzeyde en az bir yabancı dil öğrenme hususunda farkındalığa sahip olur. |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|