Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Önasya coğrafyasına hakim olmak | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||
Önasya Arkeolojisi dendiğinde başlangıcından MÖ 2. binyıl sonuna kadar genel bir tanımlama yapmak | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||
Önasya'da kurulmuş uygarlıkları, etnik grupları tanımak | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||
Önasya'da devlet kavramına, kurulmuş devletlere ilişkin bilgi sahibi olmak | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||
Önasya'da ilk yazı ve diller hakkında genel birikimi olmak | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||
Dinler, tanrılar, rituel, panteon, süreklilik hakkında görüşü olmak | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||
Sanata hakim olmak | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||
Neolitik'ten MÖ 2. binyıl sonuna kadar literatür hakkında bilgisi olmak, konu hakkında kaynaklara ulaşmayı bilmek | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||
Başlıca kaynakçaya hakimiyet | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||
Eleştirel yaklaşımda bulunma yeterliği | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |