Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tarih disiplininin gerektirdiği bilimsel etik yaklaşımına, kuramsal ve uygulamalı temel bilgi birikimine sahip, | |||||||||||||||
Modern çalışmaları ve güncel tartışmaları takip edebilen ve katkıda bulunabilen, | |||||||||||||||
Alanında ileri araştırmalar ve projeler için gerekli donanıma sahip, | |||||||||||||||
Ulusal ve uluslararası akademik standartları benimseyebilen, | |||||||||||||||
Alanlarında birinci elden kaynakları doğru şekilde okuyabilen ve değerlendirebilen, | |||||||||||||||
Türkiye tarihi, kültürleri ve uygarlıkları hakkında güncel ve güvenilir bilgiye sahip, | |||||||||||||||
Dünya tarihi, kültürleri ve uygarlıkları hakkında güncel ve güvenilir bilgiye sahip, | |||||||||||||||
Alanıyla ilgili farklı disiplinlerin çözüm önerilerine açık ve bunları analiz ederek yorumlayabilen, | |||||||||||||||
Tarih bilgisine ve metodolojisine ihtiyaç duyulan eğitim, medya, bürokrasi, turizm, kültür ve yayımcılık gibi alanlarda güvenilir uzman/danışman olarak görev alabilen ve rapor hazırlayabilen, | |||||||||||||||
Alanındaki gelişmeleri takip edebilecek düzeyde en az bir yabancı dil öğrenme hususunda farkındalığa sahip, |