| Sosyal bilimlerde temel kavramları kavrayabilme, kavramlar arası ilişkilere detaylarıyla hâkim olabilme |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| İktisadi, mali ve sosyal olgularla alanındaki teorileri bağdaştırabilme; insanlar ve toplumlararası ilişkilerin işleyişini takip edebilme |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Öğrenim sürecinde elde edilen bilgileri sebep sonuç ilişkileri ile değerlendirebilme; hangi bilgiye nerede, ne zaman ve niçin ihtiyaç duyulacağını takdir edebilme |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Temel iktisat ve maliye modellerini analitik olarak kavrama ve ifade etme; modellerin ana hatlarından ayrıntılarına doğru izdüşümü çıkarabilme |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Kantitatif yöntemlere, mantıksal akıl yürütme süreçlerine ve modelleme tekniklerine vakıf olabilme |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| İktisadi ve mali düşünce akımlarının teorik çerçevesindeki detaylara hakim olma |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Türkiye ekonomisindeki gelişmelerin kamu maliyesi açısından analizini yapabilme |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| İktisadi ve sosyal çevreye dair bilgileri edinme, işlevlerini ve faydalarını ayırt edecek donanıma sahip olma |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Osmanlı ekonomisindeki gelişmelerin kamu maliyesi açısından analizini yapabilme |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| İktisadi doktrinlerin tarihsel gelişimini analiz etme becerisine sahip olma |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|