| Sosyal bilimlerde temel kavramları kavrayabilme, kavramlar arası ilişkilere detaylarıyla hâkim olabilme |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| İktisadi, mali ve sosyal olgularla alanındaki teorileri bağdaştırabilme; insanlar ve toplumlararası ilişkilerin işleyişini takip edebilme |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Kentler ve bölgesel ekonomik faaliyetlerin ortaya çıkmasını sağlayan temel ekonomik güçlerin mali analizinin yapabilmesi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Temel iktisadi , mali ve sosyal problemleri çözme yeteneğine sahip olabilme ve ayrıntılı tekniklerle analiz becerisini elde edebilme |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Kent ekonomisinin oluşturduğu dışsallıkların sonuçları kamusal fayda açısından inceleme becesini elde edebilme |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| İktisadi ve sosyal çevreye dair bilgileri edinme, işlevlerini ve faydalarını ayırt edecek donanıma sahip olma |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Makro düzeyde kamu maliyesi teorisi ile birlikte maliye politikası araçları ile araştırma yapabilme becerisine sahip olma |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Hanehalkı, firmalar ve sermayenin mekânsal dağılımı ile hanehalkı ve arazi kullanımından doğan dışsallıklara detaylarıyla hakim olma |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Kentte ekonomik güçlerin karşılıklı etkileşimini etkileyen maliye politikalarını analiz edebilme becesine sahip olma |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Öğrenim sürecinde elde edilen bilgileri sebep sonuç ilişkileri ile değerlendirebilme; hangi bilgiye nerede, ne zaman ve niçin ihtiyaç duyulacağını takdir edebilme |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|