Öğrenme Çıktıları / Özgü Ölçüt Matrisi
| Öğrenme Çıktıları |
| Tarihi Mirasa sahip çıkma bilinci |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Plastik Sanatlar kültürü kazanımı |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Estetik görüş kazanımı |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Tarihe kültürel boyutla bakış açısı kazanımı |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Yaşanılan şehrin tarihi ve kültürü ile bütünleşmesi |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Kültürel hayatın evrensel boyutunu anlayabilmek |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Türk ve İslam Tarihinin kültürel boyutlarını kavrama |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Tarihi ve doğal mirasa sahip çıkma bilinci |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Beşeri bilimlere ile ilişkiledirme |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| İnter disipline bir bakış açısına sahip olma |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek