| Alanında güncel ders kitapları, uygulama araç gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuram ve uygulama bilgilerine sahip olmak |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Alanıyla ilgili temel kavram ve kuramları özümseme, tartışma ve bu bilgileri alanında uygulayacak veya sorgulayacak düzeyde bilgiye sahip olmak |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Alanıyla ilgili yazılmış kaynaklar ve alanını destekleyen diğer kaynakları değerlendirebilecek kuramsal bilgilere sahip olmak |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Alanıyla ilgili üretiiği ve elde ettiği verileri raporlama ve takdim etme becerisine sahip olmak |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Çevresel bilginin alanıyla ilgili bağlantısını kurma ve geliştirme refleksine sahip olmak |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Alanıyla ilgili edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, sorunları saptayabilme ve gerekçelendirilebilir çözümler önerebilme becerisine sahip olmak |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Alanıyla ilgili karşılaşılan ve öngörülmeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilmek |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Alanıyla ilgili her türlü olasılığı göz önünde bulundurarak uygun iletişimi sağlayacak bireysel girişimlerde bulunabilmek |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Alanında sahip olduğu bilgi ve deneyimlerini alanla ilgili yetkin kişilerle paylaşabilme, karşıt görüşleri savunabilmek |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olmak |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|