REKLAM İLKE VE KAVRAMLARI

Öğrenme Çıktıları / Özgü Ölçüt Matrisi

Öğrenme Çıktıları
Reklamı pazarlama ve iletişim ilişkileri içinde kapsamlı olarak tanımlayabilir 5 5 5 4 5 3 5 3 4 5
Reklam kampanyasının ne anlama geldiğini kavrar ve ilgili kavramları bilir 3 4 5 5 3 3 5 4 3 4
Reklam kampanyası planlama süreci aşamalarına sırasıyla hakim olur 5 4 3 5 5 5 4 3 4 5
Reklam kampanyası için durum analizi ve SWOT analizi yapabilir 3 4 5 5 5 4 5 4 5 5
Reklamın amacını, mesaj stratejisini ve yaratıcı süreci sırasıyla bilir 5 4 4 5 5 4 5 3 5 5
Reklam türlerine ve uygulamalarına hakim olur 5 3 5 5 4 5 3 5 4 5
Reklam bütçesi, medya planlama ve prodüksiyon konularına hakim olur. 4 5 3 5 4 3 5 5 5 5
Reklam kampanyası planlayabilir ve uygulama yeterliliklerine sahip olur 4 5 5 5 5 4 3 5 4 5
Reklamın iletişimin diğer alanları ile ilişkisini anlar 5 5 4 5 5 4 5 4 5 4
Reklamın diğer bilim ve sanat dalları ile ilişkisini yorumlayabilir. 5 5 4 5 4 5 3 5 3 4

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024