| İktisadi ve sosyal olgularla, alanındaki kuramları bağdaştırabilme; insanlar ve toplumlararası ilişkilerin işleyişini disiplinler arası bir bakış açısıyla değerlendirebilme |
3 |
3 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| İktisadi olayları sebep, sonuç ve nitelikleri ile kavrayabilme; iktisadi gelişmeleri izleyebilme, yorumlayabilme ve karar süreçlerinde kullanabilme. |
4 |
3 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Sosyal politikanın temel ilke, kurum, kural ve güncel konularını, ulusal ve uluslararası genel kabul gören normlar çerçevesinde sorgulayabilme ve yorumlayabilme |
3 |
3 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Emek piyasalarının yapısı, işleyişi ve kurumlarını kavrayabilme, analiz edebilme. |
3 |
3 |
1 |
1 |
1 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Çalışma yaşamına yönelik mevzuat hükümlerini ve yargı kararlarını takip edebilme, analitik bir bakış açsıyla tahlil edebilme ve söz konusu hüküm ve kararları iş uyuşmazlıklarının çözümünde kullanabilme. |
3 |
3 |
1 |
1 |
1 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Toplu iş ilişkilerinin işleyişini kavrayabilme, çalışma yaşamının tüm tarafları için politika üretebilme. |
3 |
3 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Güncel gelişmeler çerçevesinde özel sektör ve kamunun ihtiyaç ve beklentilerine uygun insan kaynakları uygulamalarına hâkim olabilme. |
3 |
3 |
1 |
1 |
1 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Öğrenim sürecinde elde edilen bilgileri analitik bir bakış açılışıyla kullanabilme. |
4 |
3 |
1 |
1 |
1 |
5 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Temel iktisadi ve sosyal problemleri, sosyal adalet perspektifiyle teşhis edebilme ve analiz edebilme. |
4 |
3 |
1 |
1 |
1 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Alanı ile ilgili verilerin sistematik olarak toplanması, yorumlanması, aktarılması ve uygulanması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetme. |
3 |
3 |
1 |
1 |
1 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|