Öğrenme Çıktıları / Özgü Ölçüt Matrisi
| Öğrenme Çıktıları |
|
|
|
|
|
|
| Sulak alan kavramını öğrenerek sulak alanların ekosistemdeki yeri ve önemi hakkında bilgi sahibi olmak |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Sulak alanların oluşumu ve sınıflandırılması hakkında bilgi sahibi olmak |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Popülasyon, ekosistem, küresel ve sosyo-kültürel ölçekte sulak alan hizmetlerini öğrenmek |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Sulak alanların sürdürülebilir kullanımı ve bunlar üzerindeki tehditler hakkında bilgi sahibi olmak |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Ramsar Sözleşmesi ve sulak alanların korunmasındaki etkinliği hakkında bilgi sahibi olmak |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek