| Öğrenciler, biyoreaktörlerin temel tasarım ilkelerini anlayacak ve biyoreaktörlerin farklı tipleri arasında seçim yapabilme yeteneğine sahip olacaklardır. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
| Öğrenciler, biyoreaktörlerde mikroorganizmaların yetiştirilmesi ve üreme kinetiği hakkında temel bilgiye sahip olacaklardır. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
| Öğrenciler, biyokimyasal reaksiyonların biyoreaktörlerde nasıl kullanıldığını öğreneceklerdir. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
| Öğrenciler fermantasyon aşamalarını öğreneceklerdir. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
| Fermentasyon süreçlerini yönetebileceklerdir. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
| Öğrenciler, biyoyakıt üretimi için biyoreaktörlerin kullanımını anlayacaklardır. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
| Öğrenciler, biyoreaktörlerin farklı endüstriyel sektörlerde nasıl kullanıldığını ve biyoetik ve düzenlemeleri anlayacaklardır. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
| Öğrenciler, biyoproses mühendisliği alanında araştırma yapabilme ve yenilikçi çözümlergeliştirebilme yeteneklerine sahip olacaklardır. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
| Öğrenciler, biyoteknoloji etiği ve ilgili düzenlemeler hakkında bilgi sahibi olacaklardır. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
| Öğrenciler okudukları makaleleri sunacak ve bu makaleler içerisindeki biyoproses mühendisliği içeriklerini daha iyi anlayacaklardır. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |