Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenciler metagenomik araştırmaların temel kavramlarını ve önemini anlayacaklar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Öğrenciler, farklı DNA ve RNA dizileme tekniklerini tanıyacak ve metagenomik çalışmalarda bu tekniklerin nasıl kullanılabileceğini anlayacaklar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Öğrenciler metagenomik örnekleme stratejilerini ve DNA hazırlığı süreçlerini kavrayacaklar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Öğrenciler, metagenomik veri analizi temel adımlarını anlayarak dizi verilerinin nasıl işleneceğini öğrenecekler. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Öğrenciler metagenomik veri analizi için kullanılan yazılım ve araçları tanıyacaklar ve temel veri analizi becerilerini kazanacaklar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Öğrenciler, taksonomik sınıflandırma ve işlevsel potansiyel analizi gibi ileri veri analizi yöntemlerini anlayacaklar ve metagenomik verilerin nasıl görselleştirileceğini öğrenecekler. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Öğrenciler metagenomik topluluk yapısının analizi ve işlevsel potansiyel analizi için ileri yöntemleri anlayacaklar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Öğrenciler çevresel metagenomikten insan mikrobiyom analizine kadar farklı metagenomik uygulamalarını kavrayacaklar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Öğrenciler metagenomik araştırmaların ilaç geliştirme, hastalık araştırmaları ve çevre yönetimi gibi çeşitli uygulama alanlarına nasıl katkı sağlayabileceğini anlayacaklar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Öğrenciler, metagenomik araştırmaların geleceği ve alanındaki gelecek vadeden trendler hakkında bilgi sahibi olacaklar ve metagenomik araştırmalara katkı sağlayabilecekler. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |