| Öğrenciler dersin sonunda toksin üreten canlıları tanır |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Toksin üreten canlıların diğer canlılar üzerindeki etkileri hakkında yorum yapabilir |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Sularda renklenme olduğunda gözleme dayalı alg artış grupları hakkında tahminde bulunabilir |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Toksin belirleme yöntemlerini öğrenir |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Öğrendiği yöntemleri arazi çalışmalarında uygulayabilir |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Toksin üreten türler hakkında basılı kaynakları okuyarak fikir sahibi olabilir |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Zararlı alglerin insan sağlığına olası olumsuz etkilerini öğrenir |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Sucul kaynaklardan elde edilen ve toksin içeren canlıların beslenme yoluyla insanda olumsuz etkilere neden olduğunda bunun olası nedenleri hakkında tahminde bulunabilir |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Sucul kaynakların toksinlerden arındırılmasında yapılması gerekenler hakkında önerilerde bulunabilir |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Olası toksik zehirlenme ve sucul yaşamın olumsuz etkilendiği dönemlerde risk analizlerine katkıda bulunabilir |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|