Öğrenme Çıktıları / Özgü Ölçüt Matrisi
| Öğrenme Çıktıları |
|
|
|
|
|
|
| Fonksiyonel gıdalara giriş |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Fonksiyonel gıdaların yeri ve önemi |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Beslenme ve sağlıklı yaşam |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Fonksiyonel gıda grupları |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Fonksiyonel gıda bileşenleri |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Fonksiyonel gıda bileşenlerinin biyoyararlılıkları |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Genetiği değiştirilmiş fonksiyonel gıdalar |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Fonksiyonel gıda güvenliği ve toksikolojisi |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Nutrigenetik ve nutrigenomik |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Fonkisyonel gdaların bilimsel altyapısını öğrenmek |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek